Lato z marką J&B

Latem 2009 roku personel Oregano stworzył team promujący J&B, czyli najchętniej popijaną whisky w Europie. W ciągu miesiąca nasza ekipa zorganizowała kilkadziesiąt imprez wśród bywalców Półwyspu Helskiego, podczas których uczestnicy mogli skosztować wspomnianego alkoholu zgodnie z zasadami promocji konsumenckiej, uczestniczyć w konkursach organizowanych przez grupę promującą oraz wygrywać wartościowe nagrody, bawiąc się jednocześnie przy 2-metrowej kuli dyskotekowej umieszczonej na pick-up'ie, którym poruszał się team promocyjny, przemierzając nadmorskie trasy. Dokumentację akcji można było śledzić na bieżąco za pomocą portalu Facebook i strony www.startaparty.pl.


Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 01Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 02Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 03Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 04Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 06Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 07Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 09Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 10Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 11Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 12Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 13Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 14Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 15Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 16Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 17Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 18Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 20Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 19Personel Oregano na akcji Lato z marką J&B 23


« Powrót